Friday 10 June 2011

TRACKING NUMBER 1

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang bertandang..

Saya berharap kita semua sihat-sihat belaka dan sentiasa dirahmati oleh Tuhan.. :) Okay, untuk entry kali ini, buat pertama kalinya saya akan senaraikan semua tracking number postage yang telah dibuat kepada customer yang order VCO ni.. Ada juga yang beli by hand dan ad juga yang melalui pos. Saya minta maaf sangat sebab lambat update tracking number ni. Sebahagiannya ada yang dah dapat dan the rest tu masih on the way merentasi jalanraya untuk sampai ke rumah anda..*macam best ja bunyi.haha

TAPI KALAU MASIH TAK DAPAT, SMS LA SAYA OKAY SEBAB SAYA AKAN RUJUK BALIK DENGAN PEJABAT POS LAJU NI SECEPAT YANG MUNGKIN. JANGAN RISAU :)




1. EM 164216784 MY - MUHD IZMER

2. EM 164216767 MY- LINA TASNI BINTI MAZLAN

3. EM 164204959 MY - NUR HAFIZAH BINTI YAHYA

4. EM 164206226 MY - FATIN NUR AFIQAH BINTI ZULKIFLI

p/s : 
1. Untuk customer yang baru order barang dan dah bank in, penghantaran barang akan dilakukan pada hari Isnin disebabkan pejabat pos laju tutup ada hari Sabtu dan Ahad. :)

2. Customer yang dapat barang secara terus dari saya, sebaik sahaja saya mendapat stok baru, saya akan terus hantar ke rumah anda. *free delivery ni.hehe..

okay..setakat ini sahaja untuk kali ini. Saya nak keluar untuk ambil stok VCO baru :) bye!

~thank you for reading this entry~